Zo kan het ook bij een slechte service!
Makenzie en Steven hadden wat te vieren en gingen samen heerlijk sushi eten. Maar het bleek dat de service in het restaurant erg slecht was. Ze moesten 20 minuten wachten op wat te drinken, 40 minuten op het voorgerecht en een uur op het hoofdgerecht. De meeste mensen zouden woedend zijn weggelopen, maar wat deze mensen deden is hartverwarmend! Ze gaven ondanks dat een fooi van maar liefst 100 dollar!
Op haar Facebook-pagina vertelt Makenzie de reden:
“De service vanavond was echt slecht. Er waren 20 minuten nodig om ons water te brengen, voor de voorgerechten 40 minuten en dan een uur voor de hele maaltijd. De mensen om ons heen maakte grappen over hoe slecht de service was en waren boos op de ober. Maar het was duidelijk dat het restaurant flink was onderbezet en het was niet de ober zijn schuld. Hij liep rond als een gek en kwam bij iedere tafel geërgerde mensen opvrolijken. Op een gegeven moment telden we 12 tafels en de bar, waar hij verantwoordelijk was. Veel meer dan één persoon alleen aan kon! Terwijl ik daar zat en naar hem keek, en steeds hoorde hoe hij zich verontschuldigde, zei ik tegen Steven: Wow, weet je nog toen wij obers waren en een hekel hadden aan klagende mensen. Ik mis ze niet en ik heb het nooit zo gekund als deze ober. We gingen weg voor de ober de nota kon zien en ik vertel dit ook niet om een schouderklopje te krijgen. Ik dit deel alleen als een reminder om altijd te denken aan de algehele situatie alvorens te oordelen. En altijd onthouden waar je zelf vandaan komt, als iemand zijn best doet, in welk beroep dan ook, respecteer dit!. ”
Van ons krijgen ze een dikke like! Deel mee want dit soort berichten maken de wereld iets mooier.
Beeld: Facebook
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.