Wat een nostalgie!
Fans van de game PAC-MAN opgelet! OREO kondigde recent namelijk een té leuke samenwerking aan. Zo komt er een heus OREO PAC-MAN-koekje op de markt. Uitgebracht met een bijbehorende verpakking, geïnspireerd op het spelletje. Ook zit er een QR-code op de verpakking, waardoor fans een deur naar de nostalgische spelervaring openen.
Special Edition-koekje
Elk OREO PAC-MAN Special Edition-koekje biedt fans toegang tot exclusieve videogames. Maar dat is niet het enige! Zo kunnen fans ook nog eens unieke prijzen winnen. Zo kunnen ze een mini OREO PAC-MAN arcade, of zelfs dé OREO PAC-MAN arcade winnen. De actie loopt tot en met 4 mei 2024, zowel fysiek als online.
Maar ook daar houdt het nog niet op. Zo zijn er tussen 14 en 17 februari soortgelijke projecties van het iconische doolhof van het spelletje te zien op het WTC gebouw in Rotterdam, de Markthal, Luxor in Rotterdam én Nemo in Amsterdam.
Naar een hoger niveau
Marketing Director Europe bij OREO, Perrine Pierrard-Willaey zegt het volgende over de samenwerking: “Bij OREO zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om snacken en spelen naar een hoger niveau te tillen. Daarom introduceren we graag onze nieuwste samenwerking, die verder bouwt op een reeks baanbrekende samenwerkingen met wereldberoemde merken zoals Xbox en Batman. We hopen dat deze actie zowel koekjes- als gamefans zal inspireren plezier te beleven tijdens een nostalgische spelervaring.
“OREO en PAC-MAN staan allebei bekend om hun speelse benadering, wat dit een logische samenwerking maakt”, stelt Aadil Tagouya, Licensing & Business Strategy Director bij Bandai Namco Europa, het bedrijf achter PAC-MAN. “Beide merken spreken alle generaties aan en we kijken ernaar uit om te zien hoe families en vrienden samenkomen om te genieten van OREO-koekjes terwijl ze PAC-MAN-games spelen voor leuke momenten en verbondenheid.”
Lees ook: Aha! Zo zorg je ervoor dat je eten lekker blijft als je het invriest
Artikel bewaren? Pin hem op Pinterest!
Bron & beeld: OREO x PAC-MAN