22 februari 2018
Naomi

De Nutella potten zien er superleuk uit!

Nutella gaat er even heel anders uit zien. De chocoladepastafabrikant is begonnen met een campagne, waarin ze willen uitlichten dat ieder mens uniek is. Een heel nobele boodschap en daarvoor heeft Ferrero, de productent van het chocoladesmeersel, 650.000 potten ontwikkeld die stuk voor stuk uniek zijn. 

In Italië was de actie een groot succes.

Miljoenen potten

De potten zijn zowel verkrijgbaar voor potten van 400 gram als de potten van 825 gram. Ze krijgen allemaal een uniek nummer en je kunt ze krijgen vanaf 26 februari. “Nutella is twee jaar bezig geweest met het ontwerpen van de unieke designs”, vertelt het bedrijf trots. In Italië werden in een maand tijd zeven miljoen potten verkocht en daarom heeft het bedrijf besloten om nu ook de Nederlanders te trakteren op deze mooie unieke potten. Juist doordat er zo veel verschillende designs zijn, zit er voor iedereen een prachtig ontwerp tussen, aldus het bedrijf.

Bewuste Nederlander

Marketingexpert Paul Moers vertelt tegen AD dat hij het een hele leuke actie vindt en dat het heel goed is dat Nutella dit soort acties op touw zet. Het beleg zit namelijk vol suiker en de bewuste Nederlander kan er daardoor minder van gaan eten. zo stimuleer je mensen toch om het te kopen. Voorgaande jaren had Nutella ook steeds acties. Zo kon je bijvoorbeeld een naam of wens op een pot laten drukken.  Ga jij ook zon unieke pot halen? Laat het ons weten op onze Facebook-pagina!

Lees ook: Deze heerlijke Nutella brownies maak je met maar twee ingrediënten!

Dit bericht bewaren? Pin ‘m op Pinterest!

Bron: AD | Beeld: pxhere