Welke smaak ga jij proberen?
Als we niet naar de restaurants kunnen, dan komen de restaurants maar naar ons toe. Dit moet Lay’s hebben gedacht toen ze in zee gingen met maar liefst drie fastfoodketens voor een nieuwe limited edition chipssmaak. En dat zorgt voor drie hele bijzondere smaken in het chipsschap!
Limited edition
Chipsmerk Lay’s heeft niet stil gezeten de laatste tijd en komt met maar liefst drie nieuwe smaken op de markt. Deze smaken vallen onder de limited edition smaken die Lay’s ieder jaar uitbrengt en waarbij de smaak met de meeste stemmen permanent te koop gaat zijn. Voorgaande jaren waren dit de smaken stokbroodje kruidenboter en patatje Joppie, maar dit jaar gooien ze het over een andere boeg. Voor de limited edition Icon Restaurant Flavors werken ze namelijk samen met fastfoodketens KFC, Pizza Hut en Subway.
Drie smaken
Voortaan vind je jouw favoriete fastfoodketen dus gewoon in de supermarkt. Gehuld in de vorm van een chipje en met Lay’s logo, maar wel met de vertrouwde smaak van jouw favoriete broodje of pizza. Zo proeft de smaak KFC Original Recipe Chicken naar de welbekende mix van kruiden en specerijen die KFC gebruikt bij het bereiden van de kip. De smaak Subway Teriyaki zal smaken naar het gelijknamige broodje van de Subway. En de smaak Pizza Hut Margherita zal smaken naar mozzarella en tomaten. Dat klinkt toch heerlijk?
Dit bericht bekijken op Instagram
Wanneer te koop?
Sta jij ook al in de startblokken om naar de supermarkt te gaan? Helaas moet je nog even wachten. De limited edition smaken zijn namelijk vanaf 19 april te koop. Daarna heb je een jaar de tijd om de smaken te proeven en te stemmen op jouw favoriet. En de populairste smaak blijft in het assortiment!
Ben je al in de supermarkt? Vergeet dit niet: Cookie Dough-ijs bestaat 30 jaar en dat viert Ben & Jerry’s in stijl met nieuwe producten
Wil je dit recept bewaren? Pin ’t op Pinterest!
Bron: Beautify | Beeld: Lay’s/King George