Dit maakt ons nieuwsgierig
Wij kennen hem als ‘Hide the pain Harold’, maar de levende internet meme-legend slaat nu de handen in één met Chocomel en wordt het gezicht van hun nieuwe choco-moes. Wij kunnen onze ogen bijna niet geloven, wat een geniale samenwerking!
HAK
In eerste instantie wilden Chocomel en ‘Hide the pain Harold’ gezamenlijk een samenwerking met HAK opzetten, maar het merk sloeg het voorstel beleefd af. Het idee voor de moes van Chocomel was gebaseerd op de appelmoes van HAK waar geen suiker aan toegevoegd is. Chocomel zag de kans voor een ultieme smaakcombinatie en nam dit als bruggetje om een choco-moes zonder suiker te lanceren.
24Kitchen
Een kleine teleurstelling voor Chocomel en Harold, maar ze besloten het idee dan maar op een andere manier uit te voeren. Het merk bundelde krachten met 24Kitchen chef Perry de Man, en samen stampten ze in no time de choco-moes uit de grond.
Dit bericht op Instagram bekijken
Lancering
De samenwerking werd bekendgemaakt via het Instagram-account van Harold, @painharold. Het filmpje verwijst nog gekscherend naar het beleefde afslaan van HAK, een laat een euforische Harold zien met de details van de lancering op donderdag 4 april. Volgende week al lanceren Harold en Perry samen het product bij, hoe toepasselijk, MOES in Amsterdam. De chef en meme-legende zullen natuurlijk beide aanwezig zijn. De uitgelezen kans om de de legende Harold in levende lijve te ontmoeten.
Wij vragen ons alleen af… is het toeval dat deze lancering zo vlak voor de wereldwijde ‘dag van de grap’ wordt bekendgemaakt? Hebben we hier te maken met een géniale 1 aprilgrap, of kunnen we straks écht de choco-moes proeven in het bijzijn van legende Hide the pain Harold en Perry de Man?
Lees ook: Kesbeke introduceert augurk-wodka ijsjes in samenwerking met 24 ICE
Wil je dit artikel bewaren? Pin ‘m dan op Pinterest!
Bron: Fonk magazine, Instagram @painharold | Beeld: HAK x Chocomel